Особливост біологічного дозрівання учнівської та студентської молоді жіночої статі, визначеного за темпами статевого розвитку

  • Іван Дмитрович Глазирін Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Abstract

Досліджено особливості біологічного дозрівання сучасної учнівської та студентської молоді жіночої статі за вторинними статевими ознаками. Установлено, що активні процеси статевого дозрівання більшості дівчат розпочиналися в 11 років, а у 12–26 % дівчат – у 8–10 років. До 15 років за більшістю вторинних статевих ознак досягався рівень 95,00–98,42 % від завершення процесів статевого дозрівання, за виключенням menarce – 58,17 %, або 6,98±0,50 бала. Від 15 до 16 років статеве дозрівання 100 % дівчат завершилося з особливо активними процесами становлення місячного циклу. Цей показник може бути інформативним для диференціації фізичних навантажень для дівчат від 11 до 16 років.

Author Biography

Іван Дмитрович Глазирін, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
кандидат біологічних наук, доцент, завідувач кафедри фізичного виховання

References

Глазирін І. Д. Основи диференційованого фізичного виховання / І. Д. Глазирін – Черкаси : Відлуння- Плюс, 2003. – 352 с.

Мартиросов Э. Г. Методы исследования в спортивной антропологии / Э. Г. Мартиросов. – М. : Физкультура и спорт, 1982. – 199 с.

Миклашевская Н. Н. Рост и развитие ребенка / Н. Н. Миклашевская. – М. : Изд-во Моск. ун-та, 1973. – 218 с.

Ткаченко С. К. Педіатрія /С. К. Ткаченко–К. : Здоров’я, 2000.– 518 с.

Gуrnicki B. Pediatria / B. Gуrnicki, B. Dzbiez, J. Baszczyсski. – Warszawa : PZWL, 1995. – T. I. – 730 c.
Published
2016-06-09
How to Cite
Глазирін, І. (2016). Особливост біологічного дозрівання учнівської та студентської молоді жіночої статі, визначеного за темпами статевого розвитку. Physical Education, Sport and Health Culture in Modern Society, (4(24), 57-61. Retrieved from https://sport.eenu.edu.ua/index.php/sport/article/view/370
Section
Physical culture, physical education of different age group population