Проблеми формування валеологічних знань у навчально-виховному процесі школярів

  • Геннадій Навроцький

Abstract

У статті проаналізовано та узагальнено фактори й причини неефективного використання педагогічних засобів та методів, які б сприяли зміцненню здоров’я підростаючого покоління.

References

Апанасенко Г. Л. Як зупинити депопуляцію в Україні / Г. Л. Апанасенко // Наук. світ. – 2005. – № 11. – С. 2–5.

Апанасенко Г. Л. Медицинская валеология / Г. Л. Апанасенко, Л. А. Попова – Ростов н/Д : Феникс, 2000. – 248 с.

Бородин Ю. А. Современные проблемы физической культуры в формировании здоровья нации /Ю. А. Бородин, В. Б. Добровольский, А. А. Мальцев, Г. И. Сухорада // Физическое воспитание студентов творческих специальностей : сб. науч. тр. / под ред. Ермакова С. С. – Харьков : ХГАДИ (ХХПИ), 2002. – № 6. – С. 43–56.

Паффенбаргер Р. С. Здоровый образ жизни / Р. С. Паффенбаргер, Э. Ольсен. – Киев : Олимпийская лит., 1999. – 236 с.

Степанюк Ю. Філософія здоров’я людини як здорового способу життя / Ю. Степанюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. – Луцьк : РВВ “Вежа” Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 2008. − Т. 1. – С. 111–114.
Published
2016-11-24
How to Cite
Навроцький, Г. (2016). Проблеми формування валеологічних знань у навчально-виховному процесі школярів. Physical Education, Sports and Health Culture in Modern Society, (4(12), 46-48. Retrieved from https://sport.eenu.edu.ua/index.php/sport/article/view/1137
Section
Physical culture, physical education of different age group population